Over Rob’s TV-Service (RTS)

In September 1986 startte Rob Pluntke met Rob’s TV-Service (RTS) naast zijn vaste baan bij PTT telecom (later KPN).

Aandacht, Kwaliteit en Service waarbij (ook de oudere) klant centraal staat, is de drijfveer van dit bedrijf.
Door de jarenlange ervaring in deze branche is de nodige kennis en vakmanschap opgebouwd.

De service van vandaag staat enorm onder druk: veel reparaties lijken niet de moeite waard omdat er teveel arbeidstijd nodig is om te zoeken naar essentiële service informatie.

Met name de vereiste informatie voor de “No-Name” apparaten is vaak moeilijk te vinden en dat kost teveel tijd en geld. Gelijktijdig dalen de verkoopprijzen van de apparaten en het arbeidsloon stijgt.

Daarbij maken de nieuwe technieken (LED/OLED, 4K, netwerken) de reparatiewerkzaamheden ook niet bepaald eenvoudiger.

In deze huidige maatschappij en jachtige tijd, maakt de ouderwetse service steeds meer plaats voor de zogenaamde “dozenschuivers”, waarbij je bijv. een TV goedkoop aanschaft met voor de rest geen service.

Vaak lukt het de koper, desnoods met hulp van familie en/of vrienden, om het apparaat te installeren, maar wat nu, als dit niet lukt , ze geen tijd hebben en je kunt het niet zelf?

Rob’s TV-Service, met de  Service zoals dat vroeger standaard was.